گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

مسوولان شركت گوگل جزئیات و تصاویری از عینك واقعیت افزوده را منتشر كرده اند، اما زمان دقیق عرضه تجاری این محصول همچنان نامشخص است.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عینك واقعیت افزوده محصول دو سال تحقیقات كارشناسان لابراتوار Google X است كه روز چهارشنبه جزئیات و تصاویری از این محصول توسط شركت گوگل منتشر شد.

 

دوربین های كوچكی روی قاب عینك نقره یی رنگ عینك تعبیه شده است؛ همچنین اطلاعاتی نظیر Google Map، موقعیت یاب (GPs)، دسترسی به اطلاعات هواشناسی و پیام كوتاه از طریق صفحه نمایش عینك در اختیار كاربر قرار می گیرد.

 

عینك واقعیت افزوده كه از سیستم عامل اندروید استفاده می كند قرار است به زودی توسط تیمی از محققان گوگل مورد آزمایش رسمی قرار بگیرد.

 

شركت گوگل تأكید كرده است، زمان عرضه تجاری این محصول هنوز مشخص نشده، اما سیاست كاری این شركت ارائه فناوری های پیشرفته در سریعترین زمان ممكن است و هدف از انتشار تصاویر و جزئیات این محصول تنها نشان دادن نمونه اولیه و بررسی نحوه بازخورد در بین مردم عنوان شده است.

 

روزنامه نیویورك تایمز پیش بینی كرده است كه این عینك واقعیت افزوده تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:37 :: توسط : حسين

 

«ماهایا پطروسیان» با اشاره اظهارات اخیر پرستو صالحی در باب فساد در سینما، گفت: این حرف ها، حرف های جدیدی نیست و این ها اتفاقاتی است که سال هاست رخ می دهد.


پس از انتشار اخباری مبنی بر گلایه پرستو صالحی از فساد موجود در سینمای ایران که از صفحه شخصی او در فیس بوک گرفته شده بود، وی در گفت وگو با فارس ضمن تأیید اظهاراتش، به تشریح این موضوع پرداخت.


بر آن شدیم تا با بازیگر دیگر سینما «ماهایا پطروسیان» در این باره صحبت کرده و نظرات این بانوی هنرمند سینمای ایران را درباره اظهارات اخیر پرستو صالحی جویا شویم، متن کامل این گفت وگو را در ادامه مطلب بخوانید :



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:32 :: توسط : حسين

ايران اكونوميست :مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها با حضور در یک برنامه تلویزیونی، بخش‌هایی از سیاست دولت برای اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها را تشریح کرد و از جمله گفت که مابه‌التفاوت یارانه فاز اول و دوم به همه خانوارها اختصاص نخواهد یافت؛ بهروز مرادی تصریح کرد: پرداخت مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی مرحله دوم برای همه نخواهد بود، بلکه براساس قانون برای جمع محدودی خواهد بود و افرادی که درآمد بالایی دارند، این رقم را دریافت نخواهند کرد. به گفته این مقام دولتی، «براساس برداشت دولت اقشاري كه درآمد بالاتري دارند نيازي به يارانه ندارند.» با این حال «رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی (یارانه فاز اول) به هیچ وجه بدون اجازه صاحب حساب قطع نمی‌شود.» مرادی همچنین از افزایش نیافتن قیمت گندم و نان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد؛ اما تاکید کرد که در این فاز، اصلاح قيمتي در حوزه حامل‌هاي انرژي و برق و آب انجام مي‌شود. مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها از اعلام زمان اجرای فاز دوم هدفمندی خودداری کرد و گفت که این زمان توسط رییس‌جمهور اعلام خواهد شد.



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مرحله دوم هدفمندی یارانه ها , :: 12:45 :: توسط : حسين

1- مدتهاست آمريكا و چند كشور غربي همسو با آن از آنچه كه تحت عنوان «تغيير حكومت در ايران» نام مي بردند به موضوع «تغيير رفتار ايران» نزول كرده اند!
در همين سال هاي اخير و بطور مشخص قبل از انتخابات رياست جمهوري دهم در سال 88، آمريكايي ها با تمام پتانسيل و ظرفيت رسانه اي، مالي و سياسي «تغيير رژيم- بخوانيد حكومت- در ايران» را پيگيري و دنبال مي كردند!

بقيه در ادامه مطلب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 21:21 :: توسط : حسين

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم شمیم یار 91 به عنوان اولین تقویم کاملا مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، برای اولین بار توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
امیدوارم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاهها و ... کوشا باشید.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391برچسب:تقویم 91, :: 18:37 :: توسط : حسين

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 80355
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین