گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

خانواده کوچکترین، مهم ترین و مقدس ترین نهاد اجتماعی و بخش بزرگی از دنیای اجتماعی کودک است و از پیوند بین یک دخترو یک پسر تشکیل می شود و فرزندان ثمره و مکمل آن هستند و در صورتی که این پیوند و سرمایه گذاری درست و اصولی انجام شود، این شراکت سوددهی خواهد داشت ؛ یعنی فرزندان صالح و با آینده روشن تربیت می شوند و اگر زن و شوهر بدون علاقه و صرفاً بر اساس جنبه های مادی و یا رفع تکلیف اقدام به ازدواج نمایند ، این شراکت زیان می دهد و فرزندان حاصل از این ازدواج آینده مبهم و تاریکی درانتظارشان است.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:3 :: توسط : حسين

این گونه همیشه روی بورس باشید!

  اینکه آدم بخواهد سرمایه های گاهی نداشته اش را جایی بکارد که مثل خواب دیدن خوشحال پینوکیو، فردایش درخت طلا بار بدهد، دور از واقعیت بازار است. درستش این است که شما برای اینکه سود بیشتری گیرتان بیاید، باید رأسا وارد بازی بشوید و با مردم شریک شوید. هیچ کس به کسی که فقط می خواهد در سود شریک باشد، سود خوبی نمی دهد.

اگر وارد بورس شوید، با خرید سهام شما در یک شرکت شریک می شوید. طبیعی هم هست که هیچ شرکتی با هدف ورشکست شدن تاسیس نمی شود و اگر هم قرار است یک روزی بشود، خودش و البته شما باید به موقع بفهمید. نکته ماجرا هم همینجاست. بیاید با راز و رمزهای رفتن به بورس آشنا شویم.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 18:16 :: توسط : حسين

1-فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است

۲- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست

۳-اظهار محبت قلبی است

۴- نشانه ی انتظار است

۵- زنده کردن امر ائمه اطهار(ع) است

۶- مایه ناراحتی شیطان لعین است

۷-نجات یافتن از فتنه های آخرالزمان است

۸- اداء قسمتی از حقوق آن حضرت است که اداء حق هر صاحب حقی ؛ واجب ترین امور است

۹- تعظیم خداوند و دین خداوند است

۱۰- حضرت صاحب الزمان (عج) در حق او دعا می کند



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : حسين

عذابهای جهنم نیز همانند نعمتهای بهشت به دو قسم تقسیم می شود؛ قسمتی از آن مادی و جسمانی است و قسمتی معنوی و روحانی.

الف- عذابهای جسمانی:

این قسمت از عذابها به حدی سخت و طاقت فرسا است که فرد حاضر است همه را فدا کند تا خود عذاب نکشد؛ قرآن در این باره می فرماید: «در آن روز خداوند او را آنچنان مجازات می کند که هیچکس مجازاتی همانند او مجازات نخواهد کرد و او را چنان به بند می کشد که هیچکس دیگری را آنگونه به بند نکشیده است.1»



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 17:36 :: توسط : حسين

اگر شما همیشه پایان ماه به کمبود مالی برخورد می کنید و احساس می‌کنید دخل و خرج‌تان با هم نمی خواند، خواندن این مطلب را از دست ندهید زیرا راهکارهایی ارائه میکند که حتما برایتان مفید خواهد بود:

کاهش هزینه ها

منظور از کاهش هزینه این نیست که افراد دچار خساست شوند بلکه این است که زن و شوهر با تصمیم گیری مشارکتی، هزینه های اضافی خود را کاهش دهند. خانم ها در کاهش هزینه نقش بسیار موثری دارند. برای اجرایی شدن این راهبرد باید با توافق زوجین، هزینه ها اولویت بندی و سپس کاهش هزینه ها عملی شود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 17:31 :: توسط : حسين

باید بارها شاهد اضافه شدن خود به گروه‌های فیسبوکی آن هم بدون اجازه و حتی بدون آشنایی با گروه‌های مذکور بوده باشید. متاسفانه این رخداد برای همه ما بارها پیش آمده است!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله اینترنتی نود ایران، این امکان برای تمام کاربران وجود دارد که در گروه‌هایی که مدیریت آن را دارند و یا تنها در آن عضو هستند بتوانند دوستانشان را بدون اجازه به عضویت گروه‌ها درآورند. فیسبوک به کاربران اجازه نمی‌دهد که بتوانند این معضل را حل کنند اما می‌توانید گروه‌ها را ترک کنید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 12:20 :: توسط : حسين

اولین روز از ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام است،که همه انبیاء وملائکه و شیعیان و دوستان اهل بیت علیهم السلام محزون اند.باید گفت:ماه حزن واندوه تمام عالم است،چرا که همه ساله از اول محرم تا روز عاشورا پیراهن پاره پاره سیدالشهداء علیه السلام را از عرش خدا رو به زمین می آویزند و حزن واندوه عالم را فرا می گیرد.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, :: 18:47 :: توسط : حسين

آیت الله بهجت رحمةالله علیه، در پاسخ به سوالی فرمودند: برخی گمان می کنند که دعا، کار پیرزن ها و پیرمردها و عجزه است، آن ها که نمی توانند در میدان جنگ و جهاد شمشیر بزنند؛ ولی معلوم می شود مسئله از این بالاتر است.

در روایت درباره شرایط استجابت دعا آمده است: «من دعا و هو لایحس سوی الاجابة استجیب له»، یعنی هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.

آیت الله بهجت در ادامه فرمودند: گویا حالتی در ما پیدا شده شبیه به یاس از اجابت، که دعای ما فقط به زبان و لقلقه ی لسانی است؛ نه دعای برخاسته از دل مطمئن و امیدوار به اجابت. قلب متقین و دل شکسته ای می خواهد که دعایش مثل تیر به هدف برسد، به گونه ای که دعا کنیم و اجابت آن را بفهمیم و یا حداقل به ما وعده ی استجابت آن را بدهد، ولو بعد از چهل سال، همچنان که درباره حضرت یعقوب علیه السلام ظاهر دارد .
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 14:2 :: توسط : حسين

در هنگام خرید گجت و وسیله نو دو حالت وجود دارد:
الف- ما دقیقا به گجت نو نیاز داریم و دقیقا می‌دانیم چه می‌خواهیم بخریم.
ب- عملا نمی‌دانیم که گجت نو چه میزان برای ما کارایی خواهد داشت یا نمی‌دانیم که از بین مدل‌ها موجود چه بخریم.

در حالا الف، تنها محدودیت برای ما بودجه است، اما در حالت ب کار ما دشوارتر است.

سؤالی که قبل از خرید هر گجت باید از خود بپرسید: این گجت چقدر به کارم خواهد آمد یا چه میزان شادترم خواهد کرد!

لطفا با خود صادق باشید و قبل از خرید هر گجت حتما این سؤال را از خود بپرسید، برای مثال این روزها گوشی‌های هوشمند زیبایی در بازار هستند که ما را اغوا می‌کنند، یکی از آنها را بخریم. مثلا گوشی گلسی اس ۳ یا گوشی آی‌فون ۵ یا اصلا گلکسی نوت ۲٫

خودتان را گول نزنید، از درآمد خودتان محافظت کنید و واقعا به این سؤال خوب جواب بدهید. منظور من صرفه‌جویی کردن نیست، بلکه بهینه مصرف کردن پولتان است.

مثلا در مورد خودم با توجه به کاری که دارم، چند وقت پیش آمدم و دیدم اصلا خرید گوشی آی‌فون ۵ یا اصلا داشتن گوشی هوشمند برایم کارایی ندارد. واقعیت دردناکی است، اما من به این نتیجه رسیده‌ام که یک گوشی «تاک» خوب برایم کافی است. پس چه بهتر که هزینه‌ای را که قبلا برای گوشی کنار گذاشته بودم، کنار بگذارم یا صرف خرید گجت‌هایی کنم که به کارم می‌آیند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 13:45 :: توسط : حسين

تماس ناموفق زمانی رخ می‌دهد که شما برای اتصال به شبکه مخابراتی تلاش می‌کنید و این اتفاق حاصل نمی‌شود. در این جریان سیگنال ارسال شده پس از گذشت مدتی برمی‌گردد. تماس ناموفق برای بیشتر مشترکان تلفن‌همراه زمانی اتفاق می‌افتد که اپراتور آن قادر به دریافت و انتقال کامل سیگنال‌ها نیست یا اینکه کیفیت شبکه در سطح بسیار پایینی است. اما گویا این روزها علت دیگری هم در تماسهای ناموفق گوشی های همراه دخیل است.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط مرکز Strand Consult انجام شده است کارشناسان دریافته‌اند، از بین مشترکانی که از منزل تماس تلفنی برقرار می‌کنند حدود 16 درصد در طول هفته در جریان برقراری ارتباط با گوشی‌های هوشمند با تماس ناموفق مواجه می‌شوند. برای مشترکانی که با گوشی‌های معمولی تماس می‌گیرند این رقم 8 درصد گزارش شده است.

این بررسی همچنین نشان داده است که 27 درصد مشترکان، زمانی که از منزل خود با بیرون تماس می‌گیرند، دست‌کم هفته‌ای یک بار با تماس ناموفق در خصوص گوشی‌های هوشمند مواجه می‌شوند. این جریان فقط برای 7 درصد مشترکان یاد شده در جریان برقراری تماس با تلفن‌های معمولی رخ می‌دهد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 13:37 :: توسط : حسين
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 80357
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین