گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

سایت اینترنتی ایثار کلوب (فیس بوک ایثار و شهادت) با هدف ایجاد همبستگی و ارتباط میان کاربران و وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار کرد.
کبری احمدی مدیر سایت ایثار کلوب در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: این سایت یک شبکه اجتماعی بوده که با هدف تجمیع فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای سایبری ایجاد شده است.
وی افزود: قرار است این سایت سیستم وبلاگ دهی هم داشته باشد که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از آن رونمایی می شود.
مدیر شبکه اجتماعی ایثار کلوب اظهار داشت: این شبکه اجتماعی همزمان با رونمایی مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور رونمایی شد که فعالیت آن از صبح امروز آغاز شده است.
احمدی گفت: ‫مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط هیات خانواده شهدا و ایثارگران و به عنوان محصول واحد رسانه این مجموعه در کنار سایت شهدای ایران فعالیت می کند که هم شهدای ایران هم ایثار کلوپ و هم ایثار بلاگ که سرویس وبلاگ دهی است به هم مرتبط می شوند و سیستم رسانه ای ایثار و شهادت این مجموعه را تکمبل خواهد کرد.‬
وی گفت: از ابتدای تشکبل دبیر خانه دائمی این مجمع سازمانهای مختلفی اعم از موسسه فرهنگی تبیان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرکز پدافند سایبری وزارت دفاع‬ و اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته اند.
علاقمندان و فعالان سایبری می توانند با مراجعه به سایت http://isarclub.com/live این شبکه اجتماعی عضو شوند.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 19:4 :: توسط : حسين

ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، سرّ مستتر الهی ، آن نور لاهوتی، عالم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم بر امام عصر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مبارک باد.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 11:15 :: توسط : حسين

در این پست وظیفه خودم دیدم به عنوان یک مسلمان و شیعه جعفری توهین به ساحت مبارک پیامبر اعظم ( ص ) قطب عالم امکان را توسط سازنده  آمریکایی اسرائیلی فیلم موهن ضد اسلامی( توهین به حضرت محمد (ص))  را محکوم کرده و از تمام همکاران خواهشمندم پستی را در جهت محکومیت آن خبیث در سایتهای خود ایجاد کنند .


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 11:56 :: توسط : حسين

امام صادق ( ع )
حضرت امام جعفر صادق عليه السلام رئيس مذهب جعفری ( شيعه ) در روز 17 ربيع الاول سال 83هجری چشم به جهان گشود . پدرش امام محمد باقر ( ع ) و مادرش "ام فروه " دختر قاسم بن محمد بن ابی  بکر مي باشد. کنيه آن حضرت : "ابو عبدالله " و لقبش "صادق " است . حضرت صادق تا سن 12سالگی معاصر جد گراميش حضرت سجاد بود و مسلما تربيت اوليه او تحت نظر آن بزرگوار صورت گرفته و امام ( ع ) از خرمن دانش جدش خوشه چينی کرده است . پس از رحلت امام چهارم مدت 19سال نيز در خدمت پدر بزرگوارش امام محمد باقر ( ع ) زندگی  کرد و با اين ترتيب 31سال از دوران عمر خود را در خدمت جد و پدر بزرگوار خود که هر يک از آنان در زمان خويش حجت خدا بودند ، و از مبدأ فيض کسب نور مي نمودند گذرانيد . بنابراين صرف نظر از جنبه الهی و افاضات رحمانی که هر امامی آن را دار مي باشد ، بهره مندی  از محضر پدر و جد بزرگوارش موجب شد که آن حضرت با استعداد ذاتی و شم علمی  و ذکاوت بسيار ، به حد کمال علم و ادب رسيد و در عصر خود بزرگترين قهرمان علم و دانش گرديد . پس از درگذشت پدر بزرگوارش 34سال نيز دوره امامت او بود که در اين مدت "مکتب جعفري " را پايه ريزی فرمود و موجب بازسازی و زنده نگهداشتن شريعت محمدی ( ص ) گرديد . زندگی پر بار امام جعفر صادق ( ع ) مصادف بود با خلافت پنج نفر از بنی  اميه ( هشام بن عبدالملک - وليد بن يزيد - يزيد بن وليد - ابراهيم بن وليد - مروان حمار ) که هر يک به نحوی موجب تألم و تأثر و کدورت روح بلند امام معصوم ( ع ) را فراهم مي کرده اند ، و دو نفر از خلفای عباسی ( سفاح و منصور ) نيز در زمان امام ( ع ) مسند خلافت را تصاحب کردند و نشان دادند که در بيداد و ستم بر امويان پيشی گرفته اند ، چنانکه امام صادق ( ع ) در 10سال آخر عمر شريفش در ناامنی و ناراحتی بيشتری بسر مي برد .



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 17:33 :: توسط : حسين

برای داشتن یک شغل مناسب و پول کافی لازم نیست تنها مدرک دانشگاهی داشته باشید،بلکه کمی تخصص و مهارت به شما کمک می کند تا موفق شوید و حتی پولدار.

زهرا تالانی:دانشگاه هدف نیست، وسیله است. بسیاری از مشاغل مصداق بارز این جمله هستند. مشاغلی که می توان خوب از آنها پول درآورد، اما برای رسیدن به آنها نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست.
به گزارش خبرگزاری وفا به نقل از خبر آن لاین در جدول زیر نام 16 شغلی که می توان بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی در آنها موفق بود آورده شده است: 


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 19:38 :: توسط : حسين

در اين مطلب با سه روش برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون آشنا مي شويد.

ه گزارش بيترين ؛ احتمالاً شما تعداد زیادی فیلم و موزیک را روی رایانه خود انباشته کرده اید. جلوی لپ تاپتان می نشینید و مادامی که دارید در وب گشت می زنید یا با دوستانتان چت می کنید از کلکسیون زیبای موسیقی تان هم بهره مند می شوید. روش خوبی است اما وقتی یک تلویزیون HD چهل اینچی در اتاق شما جای گرفته و باندهای با کیفیت سینمای خانگیتان در کنار آن قرار دارند استفاده از اسپیکرهای کوچک لپ تاپ ، آن هم با یک مانیتور 15 اینچی ترکیب جذابی به نظر نمی رسد.

عالی نبود اگر می توانستید از تلویزیون مانند مانیتور لپ تاپ خود استفاده کنید؟ نظرتان در مورد دسترسی به کلکسیون فیلم ها و موزیکهایتان از همان تلویزیون چیست؟ شما می توانید همه این امکانات را داشته باشید آن هم از چند راه نسبتاً ساده .

گزینه های زیادی برای نمایش محتوای لپ تاپ شما روی HDTV وجود دارند. خیلی از آن ها برای دیدن فیلم و گوش کردن به موزیک عالی هستند. اما فقط تعدادی از روش ها برای گشت و گذار ، ویدئو کنفرانس و دیگر فعالیت های رایانه ای توصیه می شوند و البته به علت کندی نسبی تکنولوژی های بی سیم فعلی برای بازی کردن گیم های اکشن ، راهی به جز استفاده از سیم ندارید. پس در این مطلب می خواهیم بهترین راه ها برای اتصال لپ تاپ به HDTV را بررسی کنیم . پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا روش ایده آل خود برای این کار را بیابید.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 19:32 :: توسط : حسين

تصویر او در سال 38 به عنوان تصویر زیباترین جوان ایرانی، جلد مجله‌های آن روزها شد. سال‌ها بعد و با آغاز جنگ، این جوان زیبا که دیگر مبارزی کارکشته شده بود، با 70 ـ 80 نفر از اهالی جنوب شهر که زیرپیراهنی و شلوار کردی، لباس رزم‌شان بود، به خرمشهر رفت.

به گزارش خبرگزاری وفا به نقل از فارس، تصویر زیر، عکس زیباترین جوان ایران در سال 38 است که بر روی جلد مجلات آن سال منتشر شد. این تصویر متعلق به شهید «سید مجتبی هاشمی» است. او که بعدها به عنوان فرمانده گروه چریکی فداییان اسلام، با نیروهایی که لباس رزم‌شان، شلوار کردی و زیرپیراهنی بود، نه تنها قدرت ابتکار عمل را در آبادان از دشمن گرفت، که خواب‌های شوم او را برای تصرف کامل اهواز به کابوس بدل کرد.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 19:26 :: توسط : حسين

نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها از طریق ابزارهای مختلف الکترونیکی همچون موبایل، امروزه به امری فراگیر در همه کشورها تبدیل شده اما در ایران به دلیل کم آگاهی کاربران در نحوه حفظ امنیت موبایل، این معضل ابعاد جدی تری به خود گرفته است.

نفوذپذیری و هک گوشی های موبایل هر چند به قدمت هک کامپیوترها نمی رسد اما رفته رفته با پیشرفت روزافزون امکانات تلفن همراه و استفاده از سیستم عاملهای موبایل، این وسیله هم در معرض خطر امنیتی بسیاری قرار دارد تا آنجا که هر فردی با داشتن نرم افزارهای مخصوص به راحتی قادر خواهد بود که تلفن همراه کاربران را هک و یا از اطلاعات شخصی آنها استفاده کند.
در این میان کاربرانی که بیشتر از دستگاه موبایل خود استفاده می کنند باید بیشتر از دیگران نسبت به امنیت آن نگران باشند؛ این مسئله به ویژه در صورتی که کاربر از موبایلهای هوشمند برای کار استفاده می کند، اهمیت بیشتری می یابد. در این میان آگاهی از برخی نکات امنیتی می تواند در بسیاری مواقع از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند.
سیستم عاملی انتخاب کنید که رمزگذاری را پشتیبانی کند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 19:15 :: توسط : حسين

درد و ناراحتی بخشی از زایمان است، اما با زایمان طبیعی، زنان احساس قدرت و رضایت بیشتری دارند و از حس مادر شدن لذت می برند.

در ماه آخر حاملگی، دهانه رحم نرم می شود. موقع زایمان، انقباضات رحم که باعث درد زایمان می شود، زیاد می گردد و جنین در لگن مادر جای می گیرد. دهانه رحم کشیده و باز می شود و جنین به طرف پایین حرکت می کند و می چرخد تا سر او به طرف پایین قرار گیرد.

با هر انقباض رحم، علامت هایی به مغز فرستاده می شوند که باعث آزادشدن هورمون اکسی‌توسین می گردد. با آزاد شدن این هورمون، انقباضات شدت بیشتری می یابند.

اکسی توسین هورمونی است که در طی زایمان و بعد از آن نقش دارد. این هورمون بعد از باز شدن دهانه رحم و در طی زایمان آزاد می شود و باعث تسهیل زایمان و تحریک نوک سینه و آزاد شدن شیرمادر می شود.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:44 :: توسط : حسين

عارف واصل مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی می فرماید: مرا شیخی بود بزرگوار عامل عارف کامل که مانند او را در مراتبی که گفته شد ندیده ام، از او پرسیدیم که در اصلاح و جلب معارف چه عملی را به تجربه رسانده است؟

او گفت: من عملی را در این که گفتی مؤثر ندیدم مگر اینکه در هر شبانه روز یک بار بر سجده طولانی مداومت شود و در آن سجده بگوید«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» و به هنگام گفتن ذکر خود را در زندان طبیعت، زندانی و به زنجیرهای اخلاق رذیله بسته ببیند، آنگاه اقرار کند که پروردگار اینکار را تو بر من نکردی و تو بر من ستم روا نداشتی، بلکه این من بودم که بر خود ستم کردم و خود را به اینجا انداختم.

از آداب سجده این است که وقتی که بخواهیم به سجده برویم اول با زانوها به طرف زمین خم شویم و بعد دستها را پیش از زانوها بر زمین بگذاریم این عملی است که مرحوم علامه طباطبائی (ره)از پیامبر اکرم(ص) نقل می کند.

 

منبع: نکته های نابی از نماز،ص۲۵۵.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:41 :: توسط : حسين
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 80353
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین